Кадрове забезпечення
Укомплектованість закладу кадрами у 2014/2015 н.р. для здійснення навчально-тренувального та виховного процесу складає 94,4%. Вакансія – 1 ставка тренера-викладача. Штатний розпис Комунального закладу Білоцерківської міської ради Дитячо-юнацької спортивної школи № 2, затверджений начальником управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, відповідає вимогам чинного законодавства.
На даний час у КЗ БМР ДЮСШ № 2 працює 17 тренерів, із них 12 чоловік – штатні.
Освітній рівень педагогічних працівників становить: вища фізкультурна освіта – 17 ( 100 %); На даний час у школі працює 2-майстри спорту України та Радянського Союзу.
Якісний склад тренерів-викладачів за педагогічним стажем ( штатні) у 2014 році
№ з/п |
Стаж роботи |
Кількість |
% |
1 |
До 30- років |
11 |
91,7 |
2 |
3-10 років |
4 |
33,3 |
3 |
10-20 років |
2 |
16,7 |
4 |
Понад 20 років |
5 |
41,7 |
Віковий склад педагогічних працівників ( штатні) у 2014 році
№ з/п |
Вік |
Кількість |
% |
1 |
До 30 років |
3 |
25 |
2 |
30-40 років |
1 |
8,3 |
3 |
40-50 років |
3 |
25 |
4 |
50-60 років |
3 |
25 |
5 |
60 р і старші |
2 |
16,7 |
Аналіз тренерського складу школи показує, що віковий ценз тренерів-викладачів в процентном співвідношенні розподіляється рівномірно по всіх вікових групах. Це свідчить про те, що в школі ведеться робота по підготовці та удосконаленню педагогічного досвіду тренерського колективу.
Сьогодні перед школою стоїть завдання поступового омолодження тренерсько-викладацького складу. Та, за останні роки школа поповнилась молодими спеціалістами:
2009 рік - Глиняна Юлія Миколаївна – тренер-викладач з легкої атлетики закінчила Переяслав –Хмельницький державний педагогічний університет ім.Г.Сковороди;
2012 рік – Мельник Марина Володимирівна – тренер-викладач з плавання, закінчила Житомирський державний університет ім.Івана Франка ;
Одним із чинників стабільності тренерсько-викладацького складу є підтримка та стимулювання молодих педагогів, розкриття їх творчого потенціалу, методична допомога в підвищенні кваліфікації.
Основною формою роботи з молодими фахівцями є співпраця з ними досвідчених тренерів-наставників. Прикладом такої співпраці є тандеми досвідчених і молодих спеціалістів: відділення плавання- старший тренер, майстер спорту СРСР, тренер І категорії Масликов Євгеній Володимирович та тренер-викладач Мельник Марина Володимирівна; відділення легкої атлетики- майстер спорту України, тренер І категорії Ляхова Ірина Володимирівна та тренер-викладач Глиняна Юлія Миколаївна..
Динамічно розвивається діяльність школи молодого тренера.
Підготовка вихованців на різних етапах підготовки та якість навчально-тренувального процесу залежить від кваліфікації тренерів-викладачів, їх професійної майстерності. Атестація тренерів-викладачів, присвоєння кваліфікаційних категорій проводиться відповідно до Порядку проведення атестації тренерів, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 19 липня 2012 року № 829 обласною кваліфікаційною комісією Управління з питань фізичного виховання і спорту Київської обласної державної адміністрації 1 раз на 4 роки. Для отримання категорії тренери проходять курси підвищення кваліфікації один раз на 5 років у центрі підвищення кваліфікації та післядипломної освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України.
З метою підвищення професійної компетенції тренерів складено перспективний план проходження атестації та розроблені заходи щодо його здійснення.
Таблиця професійної кваліфікації педагогічних працівників школи за 2012-2014рр.
Категорії / роки |
2012 |
2013 |
2014 |
Вища |
3 |
3 |
3 |
Перша |
6 |
7 |
7 |
Друга |
1 |
1 |
1 |
На даний момент 64,7% тренерів-викладачів мають кваліфікаційні категорії. Із загальної кількості тренерів: 3 чол. – вища категорія, 7 чол. – перша категорія, 1 чол. – друга категорія.
Науково-методична діяльність спортивної школи спрямована на удосконалення системи роботи з підвищення теоретичної та практичної підготовки тренерсько-викладацького складу. Основна колективна форма методичної роботи в школі – тренерська рада ( педагогічна), яка є органом створеним для вирішення основних питань діяльності закладу та визначення стратегічних напрямків роботи з кадрами, виходячи з нормативних документів і аналізу роботи тренерсько-викладацького складу. Засідання тренерської ради школи проводяться чотири рази на рік.
Постійно діючою в закладі є методична рада – колегіальний орган старших тренерів-викладачів спортивної школи, організований для підвищення професійної майстерності.
Основними завданнями методичної ради є :
Проводяться відкриті заняття з подальшим їх аналізом:
у 2012/2013 н.р. - 4 заняття :
у 2013/2014 н.р. – 4 заняття:
Таким чином, цілеспрямована методична робота дала відповідні позитивні результати:
Одним із структурних підрозділів спортивної школи є 2 медичних кабінети, в якому працюють 4 медичні сестри, вони розташовані на території в приміщенні басейнів – для обслуговування навчально-тренувальних занять.
Основними задачами медичних працівників у школі є :
Для реалізації цих задач медичні працівники школи спільно з керівництвом ДЮСШ № 2
Робота медичного персоналу школи проходить у тісному діловому контакті з Київським обласним лікувально-фізкультурним диспансером та іншими закладами охорони здоров’я.
Медичні працівники ведуть облікову та звітну медичну документацію у встановленому чинним законодавством порядку.
У своїй роботі співробітники медичних кабінетів користуються наказами та іншими документами Міністерства охорони здоров’я, Міністерства освіти і науки, установ вищого рівня та диспансеру спортивної медицини.
« Жовтень 2023 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |